درسادرسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

برای دخترم درسا

بدون عنوان

1391/1/21 11:55
نویسنده : زهرا
162 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام وتبریک مجدد سال نوبه همه مادران عزیز .

امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید و سرشار از انرژی به نوشتن در نی نی وبلاگ برای فرزندان گلتان ادامه بدهید در ضمن برای من هم دعا کنید که از این فاز تنبلی دربیام.

خوب بریم سراغ عکسهای عید

امیدوارم وقتی بزرگتر شدی با دیدن این عکس هاخوشحال بشی و برایت یه سری از خاطرات مرور بشه.دوست دارم دختر نازم

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
21 فروردین 91 10:53
مامانی منتظرم عکسای دختری هستم . منم یه مامان درسام . خیلی خوشحال میشم وقتی با مامان های درسایی دوست میشم به ما هم سر بزن . راستی همه ی درسایی ها خوشگلن ها ......
مامان محیا
21 فروردین 91 12:09
سلام . راستی درسا با موهای کوتاهش خیلی خوشگل شده..
مامان محیا
21 فروردین 91 13:24
تو این عکس آخریه من فکر کردم محیاست. از بس باهمن و غذاشون یکیه، اداشون هم شکل هم شده..